چرا پینگ این قدر معروف شده است؟

از طراحی مشابه آیفون کاهش پینگ طلایی، خرید سرویس کاهش پینگ افزایش سرعت دانلود براق عرضه خواهد شد. تغییر آموزش کاهش پینگ اپل در گوشی آیفون  اعمال کرده است، حذف دکمه‌ی هوم مکانیکی و جایگزینی آن با نمونه‌ی غیر مکانیکی و حساس به فشار است. دکمه‌ی هوم از نو طراحی شده و اکنون موتور تپتیک نیز به آن اضافه شده است تا با ایجاد لرزش کاربر را متوجه لمس یا فشردن آن کند. موتور جدید تپتیک در پیام‌رسان‌ها، اعلانیه‌ها، زنگ‌های هشدار و دیگر برنامه‌ها می‌تواند به کار گرفته شود.

ایفون جدید ضد آب و ضد گردوغبار شده است. این گوشی گواهی کاهش پینگ اپل جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را حذف کرده است، اما در عوض برای نخستین بار اسپیکرهای استریو را در آیفون 7 تجربه خواهیم کرد.

آیفون 7 به جدیدترین تراشه‌ی انحصاری اپل موسوم به  معمول اپل اطلاعات چندانی را در خصوص جزئیات این تراشه اعلام نکرد. اما به گفته‌ی این شرکت، تراشه‌ی یاد شده  بیتی بوده و از چهار هسته بهره می‌برد که برای بالا بردن عمر باتری، دو هسته قدرتمند هستند و دو نمونه‌ی دیگر کم‌مصرف‌تر هستند. اپل مدعی است که تراشه‌ی جدید نسبت به نمونه‌ی به کار رفته در آیفون  اس،  درصد توان پردازش سریع‌تری دارد و توان پردازش گرافیکی نیز  درصد افازایش پیدا کرده است. حافظه‌ی داخلی اکنون در کم‌ترین کاهش پینگ گیگابایت خواهد بود.

آیفون جدید از یک دوربین مگاپیکسلی بهره می‌برد. اپل مدعی است که دوربین آیفون پیشرفت زیادی کرده است. دوربین آیفون دارای گشودگی دیافراگم  بوده و لنز آن ۶ عنصره است و از لرزش‌گیر اپتیکال هم بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی، یک فلش  کاهش پینگ شده است. اپل مدعی است که میزان لگ شاتر به میلی‌ثانیه کاهش یافته است. برای نخستین بار دوربین آیفون قادر به ثبت تصاویر با فرمت  هستند. دوربین فیس‌تایم اچ‌دی از رزولوشن مگاپیکسل بهره می‌برد.

رزولوشن نمایشگر تغییری نکرده است و همانند قبل شاهد نمایشگری با ابعاد کاهش پینگ رنگ آن هستیم. این گوشی اکنون از فضای رنگی P3 پشتیبانی می‌کند، موردی که پیش از این در آی‌مک و آیپد پرو ۹.۷ اینچی اضافه شده بود. کاهش پینگ می‌دهد.

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ