تاثیر کاهش پینگ بر سرعت

سرویس کاهش پینگ ساخته شده توسط متخصصان خود، موفق به ساخت سریع ترین ابر رایانه جهان شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو، این کشور توانست با موفقیت قدرتمندترین ابررایانه جهان را بدون کمک گرفتن از آمریکا و استفاده از فناوری‌های آن کشور بسازد.

این ابررایانه که سرویس کاهش پینگ نام دارد، دارای دو برابر سرعت نمونه قبلی بوده و از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است که این میزان در مقایسه با سرویس کاهش پینگ استفاده از تراشه‌های  شرکت آمریکایی اینتل ساخته شده بود بیشتر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که چین دارای ابررایانه های بیشتری نسبت به آمریکا است.

متخصصان براين باورند که تحريم‌های آمريكا عليه چين با هدف جلوگيری از بهبود فناوری‌ ابررايانه‌ها بوده است. اما چين به جای توقف فعالیت‌های خود،‌ تمامی بودجه و سرمايه خود را صرف توليد و کرده است.

چین  هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام سرویس کاهش پینگ تبیان کرده و به دنبال آن به یک پیشرو در زمینه فناوری‌های پیشرفته تبدیل شده است.

این ابر رایانه که در مرکز ابر رایانه ملی چین واقع شده، برای مدل سازی آب و هوا و انجام پژوهشهای علمی استفاده خواهد شد.

سرویس کاهش پینگ دارای دو برابر سرعت نمونه قبلی بوده و از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است که این میزان در مقایسه با نمونه قبلی که در چین و با سرویس کاهش پینگ پر سرعت آمریکایی اینتل ساخته شده بود بیشتر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که چین دارای ابررایانه های بیشتری نسبت به آمریکا است.

سرویس کاهش پینگ عليه چين با هدف جلوگيری از بهبود فناوری‌ ابررايانه‌ها بوده است. اما چين به جای توقف فعالیت‌های خود،‌ تمامی بودجه و سرمايه خود را صرف توليد و توسعه این ابررایانه‌ها کرده است.

چین  هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام پروژه های علم و فناوری کرده و به دنبال آن به یک پیشرو در زمینه فناوری‌های پیشرفته تبدیل شده است.

 

ابر رایانه کشور چین، به دلیل سرعت و به سرویس کاهش پینگ و آلمان و آمریکا، در لیست TOP500که دو بار در سال منتشر می شود قرار گرفته است.

این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که از  دو دستگاه در چین سرویس کاهش پینگ، چهار مورد در آمریکا و به ترتیب در ژاپن، آلمان، سوئیس و عربستان سعودی یک دستگاه وجود دارد.

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ