تسلای مدل کاهش پینگ خاطر، قبل از عرضه محصول جدید، این غول دره سیلیکون در حال آماده شدن برای ایجاد تغییراتی بزرگ در طراحی نمایشگاههای خود است. گانش سریواتس، معاون فروش آمریکای شمالی کمپانی تسلا در گفتگو با خبرنگار کمپانی فست گفته است: «ما در حال آماده شدن برای طراحی کاهش پینگ فروش خود هستیم. این طراحی قرار است از صفر انجام شود و شباهتی به محیط حال حاضر نخواهد داشت.»
متأسفانه سریواتس جزئیات بیشتری از برنامههای کاهش پینگ تسلا تاکنون با نمایندگان فروش خود در سراسر کشور دچار مشکلاتی بوده است که دلیل آن استفاده از روشهای قدیمی فروش بود. به همین دلیل این شرکت عموما به برپایی نمایشگاههای فروش لوکس با نیروهای فروش متخصص و امکان تست و تجربهی رانندگی با خودروهای تسلا، پرداخته است. البته کاهش پینگ فروش مستقیم در برخی ایالتها اعم از آریزونا و تگزاس، بعید به نظر میرسد که روند فروش با ایجاد تغییرات در طراحی نمایشگاهها دستخوش تغییر شود.
گانش سریواتس در ادامه کاهش پینگ فست کمپانی گفته است: «ما میدانیم که نمیتوانیم برای تحقق اهداف خود، اداره کسب و کارمان به روش دلخواه و ایجاد یک تجربه دلنشین برای مشتریان، به نمایندگان فروش متکی باشیم. بنابراین مجبوریم تا روش مخصوص به خود را ایجاد نماییم. ما دوست داریم تا تمامی فرآیند فروش را از ابتدا تا انتها تحت کنترل خود داشته باشیم. از این طریق حلقه دریافت اطلاعات از مشتریان مستقیماً به کارخانه و بخش طراحی خواهد رسید.»
تسلای مدل کاهش پینگ که میتوانیم انجام دهیم این است که منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت پیشرو در صنعت