کاهش پینگ تایم در بازی

در اتفاقی که اخیرا برای دستگیری یک متهم قاچاق مواد مخدر به نام کاهش پینگ تایم افتاد، یاهو ایمیل‌های پیش‌نویس یا Draft این متهم را بازیابی کرد و دادگاه از آنها به عنوان مدرک استفاده کرده است. اکثر کاربران نگران این موضوع هستند که یاهو چگونه پیش‌نویس‌هایی که هیچ‌گاه ارسال نشده‌اند و پس از خواندن نیز پاک شده‌اند را بازیابی کرده است؟ یک قاضی دادگاه به تازگی همین سوال را به صورت رسمی از یاهو پرسیده و این شرکت باید به این سوال پاسخ دهد.

یاهو باید در مورد چگونگی کاهش پینگ تایم به اطلاعات این متهم و بازیابی تاریخچه‌ی ۶ ماهه‌ی پیش‌نویس‌های او به دادگاه توضیح دهد. این شرکت تا ۳۱ آگوست مهلت دارد تا مدارک محکمه پسند را به همراه شاهدان خود به دادگاه معرفی کند. یاهو کاهش پینگ تایم عنوان کرده که با ابزار اختصاصی خود از ذخیره‌های اتوماتیک پیام‌های این شخص به عنوان مدرک استفاده کرده و هرگونه دسترسی این شرکت به دستگاه‌های نظارت دولتی را رد کرده است.

البته کارکنان کاهش پینگ تایم اظهارات ضد و نقیضی در این مورد داشته‌اند که بعضی از آنها در تضاد با یکدیگر بوده است. یاهو باید هر چه سریع‌تر پاسخی رسمی و قانونی به این سوال قاضی بدهد تا از ایجاد فرصت برای متهم اصلی پرونده به منظور ارائه‌ی دادخواست قانونی جلوگیری کند.

ظاهراً سیانوژن در حال پشت سر گذاشتن دوره سختی ست. البته این سختی به دلیل کاهش پینگ تایم عامل سیانوژن بوده نه به دلیل پروژه سورس باز سیانوژن مد رایگان! با وجود این که هم اکنون نسخه شخصی سازی شده اندروید در بین کاربرانی که به مد کردن دستگاه های خود علاقه مندند رایج است، اما این شرکت هنوز برای متقاعد کردن تولیدکنندگان به استفاده از سیستم عامل رسمی سیانوژن مشکل دارد. اکنون به نظر می رسد که شرکت سیانوژن در حال ایجاد یک تغییر بزرگ است تا بتواند تمرکز بیشتری روی کاهش پینگ تایم ها داشته باشد و در همین حین، 20 درصد از پرسنل خود را اخراج کرده است. در ادامه خبر باهمراه باشید.

بر اساس اطلاعات درج شده کاهش پینگ تایم تقریباً 30 نفر از پرسنل این شرکت تعدیل شده اند که اکثر آنها در بخش سورس باز سیانوژن کار می کردند. سایر بخش هایی که نیرو از دست داده اند نیز شامل قسمت سیستم ها و تیم های QA بوده است.

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ