کاهش پینگ تایم برای ویندوز جدید

طراحان بدافزارها فایل‌های کاربران را رمزگذاری و قفل می‌کنند تا کسی نتواند به آنها دسترسی پیدا کند. تا به حال ده‌ها بیمارستان، دانشگاه و حتی نهادهای دولتی با این مشکل دست و پنجه نرم کرده‌اند. نکته جالب این است که در برخی موارد حتی در صورت پرداخت هزینه کاهش پینگ تایم رمزگذاری شده کاربران قابل دسترس نبوده‌اند.

در سال های کاهش پینگ تایم بود که معرفی گوشی های جدید لومیا رواج زیادی داشت. در این دوره چندین تصویر لو رفته از دستگاه های ویندوز موبایلی که نوکیا و مایکروسافت ساخته بودند منتشر شده بود که هیچ کدام از آنها نتوانستند به مرحله عرضه برسند. دو مدل از دستگاه های عرضه نشده ای گوشی پرچمدار لومیا مک لارن و کاهش پینگ تایم جدیدی از آنها منتشر شد.

کاربری به نام کاهش پینگ تایم می گذارد که هیچکدام  آنها به بازار عرضه نشده اند. دستگاه های عرضه نشده لومیا 850 و نوکیا  نیز در میان این دستگاه ها به چشم می خورند اما قابل توجه ترین این دستگاه ها، تبلت 2020 لومیاست که به رنگ سبز در تصویر حضور دارد.

به گزارش ایتنا از فارس، برای مقابله با این باج‌افزارها تعدادی از موسسات امنیتی دولتی و خصوصی مانند اینتل سکیوریتی، اینترپل و پلیس هلند با همکاری شرکت امنیتی کاسپراسکای سایتی به نام کاهش پینگ تایم را راه‌اندازی کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد بدون پرداخت پول به هکرها از دست باج‌افزارها خلاص شوند.

این سایت به نشانی کاهش پینگ تایم نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، باز نکردن فایل‌های ضمیمه ارسالی توسط افراد ناشناس، نصب نرم‌افزارهای امنیتی و ضدویروس و غیره.

در این سایت ابزاری برای شناسایی باج‌افزارها و رمزگشایی از فایل‌های قفل شده نیز وجود دارد. کاربران می‌توانند با آپلود کاهش پینگ تایم از نام باج‌افزار مطلع شوند و از یکی از ۱۶۰ هزار کلید رمزگشایی برای حل مشکل خود استفاده کنند. امید می‌رود با راه‌اندازی این سایت زمینه برای کسب درآمد از این طریق کاهش یابد و انگیزه برای طراحی باج‌افزار کمتر شود.

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ