کاهش پینگ تایم آنلاین

 به گزارش حوزه سیاست کاهش پینگ تایم خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به افزودن اسامی جدید به فهرست تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا به‌بهانه کمک به برنامه موشکی ایران.

گفت جمهوری اسلامی را از حقوق مشروع و قانونی‌اش برای تقویت بنیه دفاعی و امنیت ملی خود محروم کند. دولت جمهوری اسلامی ایران بر  صریح مورخ 10 دی 1394 رئیس جمهور محترم به وزارت دفاع و پشتیبا

floower

نی نیروهای مسلح به هر اقدام مداخله جویانه آمریکا علیه برنامه‌های دفاعی‌اش با تقویت توان دفاعی موشکی خود پاسخ خواهد داد».

حسین جابرانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: «امروز و در فضای پسابرجام، دوران ایران‌ستیزی و تمسک به دلایل واهی برای تهدیدانگاری جمهوری اسلامی ایران به‌سرآمده و در شرایط امنیتی حاد و خطرناک جاری، توانمندی‌های دفاعی و غیرتهاجمی جمهوری اسلامی ایران عامل مهم ثبات و امنیت منطقه بوده و صرفاً برای پاسداری از کاهش پینگ تایم استقلال و تمامیت ارضی کشور و مبارزه با پدیده شوم تروریسم و افراط گرایی و در جهت منافع مشترک منطقه‌ای و جهانی می‌باشد».

آمریکا همچنین جفری جان جیمز آشفیلد و کاهش پینگ تایم را به دلیل همکاری تجاری با هواپیمایی ماهان که واشنگتن ادعا کرده در نقل و انتقال پول و نیز تسلیحات برای سپاه پاسداران نقش دارد، تحت تحریم قرار داد.پیمان قربانی با بیان اینکه یکی از مهمترین متغیرهای اقتصاد کلان هر کشور در کنار نرخ ارز و نرخ تورم، شاخص نرخ سود است، اظهارداشت: در دهه‌های گذشته اقتصاد ایران با معضل سرکوب مالی به ویژه «تعیین نرخ سود در سطوح پایین‌تر از نرخ تورم» مواجه بوده است و در چنین فکاهش پینگ تایم از فضای تورمی موجود متضرر می‌شدند.

وی در گفت‌وگو با هفته‌نامه تجارت فردا افزود: کاهش پینگ تایم همواره تاکید داشته است که برای جلوگیری از ایجاد رانت، نرخ سود باید به گونه‌ای تعیین شود که در وهله نخست، با اقتضائات اقتصاد کلان مثل میزان تورم انتظاری و نرخ رشد اقتصادی سازگار باشد و در وهله دوم، سپرده‌گذاران در شبکه بانکی متضرر نشوند.

وی با اشاره به سیر نزولی تورم از سال 92 تاکنون، گفت: ولی به دلیل «چسبندگی نرخ سود» و بالا ماندن این شاخص به رغم کاهش تورم، «نرخ واقعی سود» به شدت کاهش پینگ تایم است. به‌گونه‌ای که طبق آخرین گزارش‌ها در شرایط کاهش تورم به حدود 12 درصد و انتظار برای تورم تک رقمی، نرخ سود بانکی همچنان بالای سطح 20 درصد چسبندگی نشان می‌دهد، در حالی که نرخ واقعی سود حدود 10 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه در اغلب کشورها نرخ واقعی سود تا حدود دو یا سه درصد و نهایتا در موارد خاص، تا چهار درصد مثبت است، گفت: در کاهش پینگ تایم نرخ واقعی سود به حدود 10 درصد، پدیده نادری است که آثار متفاوتی را در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی موجب می‌شود.

 

معاون اقتصادی بانک مرکزی اضافه کرد: بالا رفتن نرخ واقعی سود و شدیدا مثبت شدن آن، باعث می‌شود تصمیم عوامل اقتصادی برای مصرف به خصوص در حوزه کالاهای بادوام، به آینده موکول شود و سرمایه‌‌گذاری نیز به دلیل گران‌ شدن تامین مالی، کاهش یابد. به کاهش پینگ تایم دو جزء مهم از تقاضای کل اقتصاد یعنی مصرف و سرمایه‌گذاری، کمتر می‌شوند.

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ