کاهش پینگ برای بازیها

کمپانی نست پس از خروج تونی فدل، سرویس کاهش پینگ این کمپانی که هم اکنون زیر پرچم گوگل یا به بیان بهتر آلفابت فعالیت می‌کند، دوربین جدیدی را برای مصارف بیرون از محیط منزل معرفی کرده است.

این دوربین خرید سرویس کاهش پینگ ماژول‌های مورد استفاده در این دوربین مشابه ماژول‌هایی است که در دل دوربین‌های داخلی نست به کار رفته، با این تفاوت که دوربین محیطی جدید نست از وجود یک قاب مقاوم در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

علاوه بر قاب مقاوم در برابر آب، دوربین محیطی نست از وجود قطعات آهنربایی و ماژولی برای پیچ شدن در دیوار به منظور نصب دوربین در محیط بیرون بهره می‌برد. اتصال مغناطیسی دوربین به پایه‌ای که روی دیوار پیچ می‌شود، این امکان را به کاربر می‌دهد تا دوربین را در هر جهتی که تمایل دارد، چرخانده و کل محیط تحت پوشش را به راحتی زیر نظر داشته باشد. دوربین نست همچون سایر نمونه‌های موجود در سرویس کاهش پینگ به نیروی الکتریکی مرکزی را به جای استفاده از باتری فراهم می‌کند. به گفته‌ی نست استفاده از برق شهری مزایای خاص خود را دارد.

به بیان نست دوربین سرویس کاهش پینگ شاتل بسیار زیادی دارد، چراکه این دوربین بصورت ۲۴ ساعته اقدام به تصویربرداری و آپلود تصاویر در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری می‌کند. دوربین‌های مبتنی بر باتری تنها زمانی اقدام به تصویربرداری می‌کنند که حرکتی در دامنه‌ی دید انجام شود. با استفاده از قابلیت ضبط مداوم تصاویر در دوربین نست می‌توان تمام صحنه‌ها را در اختیار داشت. قادر است تا ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی را با زاویه‌ی دید ۱۳۰ درجه ثبت کند. قابلیت دید در شب این دوربین با استفاده از هشت ال‌ای‌دی مادون قرمز ممکن شده و تمام ویدیوی ثبت شده نیز کدگذاری می‌شود.

نست در کنار این دوربین نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن دوربین خود را نیز رونمایی کرد که اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. با استفاده از سرویس کاهش پینگ پر سرعت  می‌توان ویدیوهای کدگذاری شده را با استفاده از اشتراک‌گذاری بصورت استریم زنده در اختیار سایر افراد قرار داد. این قابلیت زمانی که دوست دارید تا فرد دیگری در نبود شما به کنترل اوضاع در منزل شما بپردازد، بسیار کاربردی است.

قابلیت دیگر اپلیکیشن جدید سرویس کاهش پینگ تبیان در اتاق نشیمن و یک دوربین دیگر در اتاق خواب

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ