سرویس کاهش پینگ شاتل

دزدان موتور سوار که متوجه سرویس کاهش پینگ قادر به سرقت کیف زن جوان نیستند سعی کردند محل را ترک کرده و متواری شوند اما یکی از دزدان دستش به بند کیف زنانه گیر کرد و از پشت موتور به روی زمین افتاد.

دزد که محمد نام دارد در جریان بازجویی‌ها به انجام سرقت اعتراف کرد و همزمان از سوی چند تن از کسانی که کیف‌های پولشان در روزهای گذشته به سرقت رفته بود شناسایی شد.

محمد که دانسته بود راز اقدامات خلافکارانه اش فاش شده است مخفیگاه همدست دیگر خود را به پلیس لو داد و پلیس بابل با  تحت نظر قرار دادن این محل که در یکی از سرویس کاهش پینگ این شهر است، توانست او را که مسعود نام دارد ردیابی وبازادشت کند.

بر اساس این گزارش دو دزد تاکنون به 9 کیف‌قاپی اعتراف کرده‌اند و تحقیقات پلیسی در باره سایر اقدامات خلافکارانه آنها ادامه دارد.

گروه خبرنگاران ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ 4808 بازدید اولین نفری باشید که درباره این خبر نظر میدهید.
رکنا: مردی شماره موبایل همسرش را بین مردان پخش می کرد تا با برادرش در نقش پلیس به زورگیری از آنان بپردازد.

time

در پی وقوع سرقت سرویس کاهش پینگ در  آن گروهی تبهکار در نقش  مأمور اقدام به زورگیری کرده بودند تیمی از  اداره 5 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

تحقیق از مردانی که هدف زورگیران قرار گرفته بودند نشان داد که همه آنها ابتدا از سوی زنی اغفال شده اند و در تماس با شماره موبایلی سرویس کاهش پینگ -وقتی با وی  در محدوده بزرگراه آیت الله کاشانی قرار گذاشته اند  همزمان با این ملاقات  سرنشینان دو خودروی مزدا 3 سفید و سوناتا مشکی آنها را محاصره کرده و به بهانه مزاحمت برای زنان  این مردان  را دستگیر کرده اند و با تهدید همه شان به زورگیری های میلیونی دست زده اند.

یکی از مردان  که با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض اقدام به طرح شکایت کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “چندی پیش در تماس با شماره تلفن همراه 42 سرویس کاهش پینگ به صورت تلفنی با زنی جوان  آشنا شدم . در همان تماس اول ، با این زن قرار ملاقات گذاشتم ؛ قرار شد تا همدیگر را در جایگاه پمپ بنزین بزرگراه شهید آیت الله کاشانی ملاقات کنیم روز ملاقات این زن جوان به محل قرار ملاقات آمد اما هنوز دقیقه ای نگذشته بود که یک خودرو مزدا 3 سفید رنگ با دو سرنشین به ما نزدیک شد ؛ سرنشنیان خودرو خودشان را مأمور معرفی کردند و در ادامه در خصوص ارتباط من با این زن سؤال کردند که ناگهان زن جوان ادعا کرد که من برای او مزاحمت ایجاد کرده ام . به بهانه “ایجاد مزاحمت” آنها مرا سوار خودرویشان  کردند و در ادامه با  تهدید به بازداشت و زندان پس از سرقت پول هایم و همچنین برداشت پول داخل حساب های عابر بانکم که سرویس کاهش پینگ هزار تومان  بود مرا از خودرو پیاده کرده و از محل گریختند

با توجه به سرنخ های پلیسی ای که  از تعدادی مرد فریب خورده به دست آمده بود کارآگاهان دریافتند که اعضای باند رزورگیر  بیشتر سرقت های خودرا در محدوده بزرگراه آیت الله کاشانی و در نزدیکی پمپ بنزین این بزرگراه انجام می دهند .

 این  خودرو تحت مراقبت پلیسی قرار گرفت تا اینکه  سرنشینان آن در صحنه زورگیری از مردی در صحنه قرار با زن جوان  دستگیرشده و دو مرد و یک زن فریبکار  تحت بازجوی گرفته شدند.

با آغاز تحقیقات از دو برادر به نام های ” سرویس کاهش پینگ  با  “ناهید”  که همسر مهدی است فاش شد که آنها با شیوه طعمه گذاری اقدام به زورگیری و سرقت های تحت پوشش مأمور کرده اند .

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ