هر چند که سونی در هیاهوی واقعیت مجازی خود را کمی پنهان نگه داشته است اما به تازگی این امکان را در اختیار کاربران پلی استیشن قرار میدهد سرویس کاهش پینگ از یک هدست واقعیت مجازی سه بعدی ۳۹۹ دلاری، کنسول بازی خود را ارتقا دهند. چندین سال است که پلی استیشن سونی از نظر قیمت در حال رقابت با ایکس باکس مایکروسافت است و حالا این هدست VR قیمت مقرونبهصرفهتری را در مقایسه با محصول ۷۹۹ دلاری سرویس کاهش پینگ دارد.
جدا از مسئلهی قیمت، سونی توانسته است تا اکوسیستمی بسته از شبکهی توسعه دهندگان خود ترتیب دهد. از این رو همان طور که اپل سهم بزرگی از بازار گوشیهای هوشمند را به خود اختصاص داد، پلیاستیشن سونی هم توانسته است که موقعیتی منحصر به فرد را در بازار واقعیت مجازی از آن خود کند.
البته این پرسش بزرگ همچنان وجود دارد که سرویس کاهش پینگ به اندازهی کافی جسارت دارد که از مرزهای دنیای بازی فراتر رود؟
شورولت میگوید که این مدل ویژه از تغییرات قابل توجهی در بخش ظاهری و فنی برخوردار است که آن را کاملا متمایز میکند که شامل بهینهسازیها و تغییراتی در بخش داخلی و خارجی است.
در بخش بیرونی این مدل محدود، شورلت از رنگ خاکستری موسوم به سرویس کاهش پینگ ظاهری و فنی برخوردار است که آن را کاملا متمایز میکند که شامل بهینهسازیها و تغییراتی در بخش داخلی و خارجی است.
در بخش بیرونی این مدل محدود، شورلت از رنگ خاکستری موسوم به سرویس کاهش پینگ متالیک استفاده کرده است و روی آن خطوطی با نقش پنجاهمین سالگرد وجود دارد، در مدل کانورتیبل سقف خودرو به رنگ مشکی است. همچنین این مدل از رینگهای ۲۰ اینچی آلومینیومی استفاده میکند که در مرکز آنها نقش پنجاهمین سالگرد به چشم میخورد. دیگر تغییرات ظاهری شامل استفاده از جلوپنجرهی کرومی براق، اسپویلر جلو به رنگ بدنه و کالیپرهای ترمز به رنگ نارنجی هستند که در تیپهای LT تنها کالیپرهای جلو به رنگ نارنجی هستند.
در داخل کابین شورولت کامارو نسخهی پنجاهمین سالگرد، استفاده از چرم و جیر مشکی به چشم میخورد که دوختهای روی آنها به رنگ نارنجی هستند؛ همچنین نوشتهی “پنجاهمین سالگرد” در پشت آمپرها، پشت سریها و روی فرمان نیز دیده میشو
سالگرد وجود دارد، در مدل کانورتیبل سقف سرویس کاهش پینگ است. همچنین این مدل از رینگهای ۲۰ اینچی آلومینیومی استفاده میکند که در مرکز آنها نقش پنجاهمین سالگرد به چشم میخورد. دیگر تغییرات ظاهری شامل استفاده از جلوپنجرهی کرومی براق، اسپویلر جلو به رنگ بدنه و کالیپرهای ترمز به رنگ نارنجی هستند که در تیپهای LT تنها کالیپرهای جلو به رنگ نارنجی هستند.
در داخل کابین شورولت کامارو نسخهی پنجاهمین سالگرد، استفاده از چرم و جیر مشکی به چشم میخورد که دوختهای روی آنها به رنگ نارنجی هستند؛ همچنین نوشتهی سرویس کاهش پینگ در پشت آمپرها، پشت سریها و روی فرمان نیز دیده میشو