آموزش کاهش پینگ و لتنسی

اطلاعات تکمیلی در مورد سرویس های کاهش پینگ گادپینگ با بهره گیری از سرورهای قدرتمند از بهترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر های ایران، پینگ شما با متصل شدن به سرور های ما از طریق کانکش هوشمند، تاثیر بسزایی را در پینگ تایم اینترنت خود مشاهده خواهید کرد. به این گونه که با اتصال به سرور های ما، تعداد کاهش پینگ این مورد، سرویس کاهش پینگ ما به شما کمک می کند تا پینگ اینترنت خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید . در ادامه توضیجات بیشتری ارائه شده است .
در اینجا قصد داریم کاهش پینگ عادی و بدون استفاده از سرویس کاهش پینگ، به اینترنت متصل هستیم
حالت اول (پینگ گرفتن از یکی از سرور های دوتا۲) :
وقتی که به سرویساکانت کاهش پینگ
همانطور که در تصویر مشخص است پینگ ما در بازه ی کاهش پینگ آنلاین مناسب نیست . (آموزش گرفتن پینگ)
اما در حالتی که به سرویس وصل هستیم :
برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک سرویس کاهش پینگ
مشاهده می کنید که بعد از وصل شدن به سرویس کاهش پینگ ، پینگ به ۱۳۰ کاهش یافت .
توجه مهم : اگر پینگ اینترنت شما از کاهش پینگ شما مناسب نبوده و استفاده از سرویس کاهش پینگ چندان تاثیر گذار نخواهد بود .
برای درک بهتر موضوعمعرفی سرویس کاهش پینگ و نحوه عملکرد آن در ایران

سرویس کاهش پینگ طی چند سال اخیر در سطح اینترنت و در میان وبسایت های ایرانی ارائه شده است.
این سرویس به شما این امکان را کاهش پینگ حداقل میزان ممکن برسانید.
شاید 100 میلی ثانیه پینگ تایم کمتر یا بیشتر در نگاه اول فاکتور چندان مهمی نباشد، اما اگر اینطور فکر می کنید سخت در اشتباهید !

ping-site

شاید برای یک گیم مانند  را بصورت آنلاین بازی کرده باشید، آن زمان متوجه خواهید شد که پینگ 200 میلی ثانیه نسبت به پینگ تایم 100 میلی ثانیه چقدر در هدف گیری و تیراندازی شما و تاثیر آن بر روی یک شلیک موفق داخل گیم نقش خواهد داشت!

هر چقدر پینگ تایم کاهش پینگ فریم افزایش پیدا می کند! یعنی می توان گفت که سرعت بازی به نحوی 2 برابر می شود ! برای گیمر های حرفه ای حتی 10 میلی ثانیه هم عدد بسیار بزرگیست!!!
به مباحث فنی پینگ تایم برگردیم. مواردی من جمله رفع شدن کامل پکت لاست ها (تایم اوت) و یا کاهش همیشگی پینگ تایم در تمامی ساعات شبانه روز و دیگر موارد مشابه که توسط برخی از سایت های کاهش پینگ عنوان می شود به هیچ عنوان از نظر فنی و کاهش پینگ که می بایست حتما توسط شما و قبل از اتصال به سرویس بررسی شود پینگ تایم داخلی اینترنت شما می باشد. پینگ تایم داخلی یعنی پینگ اینترنت شما تا سرورهای داخل همان کشور (ایران) و تنها در صورتی می توانید از سرویس کاهش پینگ استفاده کنید که پینگ داخلی اینترنت شما کمتر از 40 میلی ثانیه باشد.

ل  1

سرویس کاهش پینگ خرید سرویس کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ ارزان کاهش پینگ تایم خرید کاهش پینگ سرویس کاهش پینگ تایم کاهش پینگ خرید هاست خرید هاست نامحدود خرید هاست دانلود خرید سرور مجازی نایس پینگ

سرویس کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,کاهش پینگ بازی ,سرویس کاهش پینگ تایم,سرویس کاهش پینگ نامحدود,سرویس کاهش ping,سرور کاهش پینگ,فروش سرویس کاهش پینگ,سرویس کاهش پینگ ارزان,افزایش سرعت اینترنت,تبدیل اینترنت به اینترانت ,سرویس کاهش ping,سرویس کاهش پینگ پرسرعت

کلمات کلیدی: سرویس کاهش پینگ,خرید اکانت کاهش پینگ,تبدیل اینترانت به اینترنت,خرید سرویس کاهش پینگ,سرویس پایین آوردن پینگ تایم,خرید سرویس کاهش دهنده پینگ